Legătură

Avem echipa!

Si nu, nu aduc in discutie celebrul Campionat de Fotbal sau performantele discutabile ale Nationalei, ci iti prezint ceva nou, cel putin pentru mine, si anume:  Campionatul Mondial al Echipelor Canine de Salvare.

Stiai deja ca aceste fiinte prietenoase, mereu alaturi de noi, sensibile si intuitive, cainii, salveaza vieti. Ii vezi mereu la datorie cand omul este in primejdie, fie ca este vorba de o rapire, de un incendiu, de un cutremur, de o avalansa, de o disparitie, echipele speciale impreuna cu tovarasii patrupezi sunt nelipsite si astfel transforma deseori o situatie care ar putea avea un final dramatic intr-una cu happy-end! 🙂   Am aflat recent ca România a reuşit să se califice la ediţia din acest an, care se va desfăşura în Italia, între 20 şi 24 august. Si, ca multe activitati care ne-ar mai putea scoate si pe noi din zona gri spre negru a parerilor despre a noastra tarisoara, nu avem susţinerea financiară necesară pentru a merge până în Italia.

 Centrul de Educare Canina.

O donatie din partea ta reprezinta ajutor pentru promovarea valorilor Romaniei si de asemenea un sprijin pentru Excelenta. De ce sa le refuz acestor caini sansa de a participa si a-mi reprezenta tara chiar inainte de a-si demonstra aptitudinile? De ce sa refuz si sa trec peste sute de ore de munca, de antrenament, de sudoare? Cum pot sa arunc apoi cu pietre in numele tarii, sa jicnesc si sa spun ca ‘Nu mai e nimic de tara asta’ cand eu insami nu am facut nimic pentru ea? Cand eu insami nu am sustinut aceasta echipa care exceleaza in ceea ce face!   Donatii: Asociatia Centrul National de Educare Canina, banca BRD sucursala Craiova, cod IBAN : RO17BRDE170SV85727541700 – cont în euro, SWIFT : BRDEROBU, cod IBAN: RO06BRDE170SV37720521700 – cont în lei   Il adopt virtual pe labradorul Edelhund Aldo Goldi, campion pe echipe la IPO-RM.  Sa fie oare sclipirea de mandrie din ochii lui sau atitudinea relaxata care imi spune parca: <Relaxeaza-te,cel mai frumos trofeu ramane competitia in sine!> care ma face sa-i dau votul meu de incredere ? Vom afla in curand. Privirea lui imi spune ca nu m-ar lasa balta daca m-ar vedea in primejdie si, in plus, imi aminteste  de primul meu catel, maidanez bineinteles, pe care insa rasa nu l-a oprit din a fi  prietenul meu canin, si tovaras de joaca, cel care era langa mine cand invatam sa maerg de-ambusilea, cel care imi zambea intr-o zi de vara calduroasa printre raze de soare , care latra prietenos cand eu ganguream si incercam sa spun primele cuvinte, cel care o ajuta pe mama prin simplul fapt ca ea stia ca eu sunt acolo unde este si cainele, un Haciko mai putin dramatic, un prieten care din nefericire nu a mai putut tine pasul cu varsta mea si care a lasat in urma multe amintiri frumoase. Multumesc  Alfie ! 🙂 Edelhund va fi colegul meu de jogging, si intre noi fie vorba, sper sa tin pasul cu el, si, in plus…De cand visez la un fresbee!!!  😀  Aceasta echipa va ajunge in Italia cu ajutorul tau si al meu, noi putem face acest lucru posibil! 🙂 6.-Robert-BERENDEI

Lasă un răspuns

