Hai pe afara

Stii ce imi place? Imi place sa imi petrec timpul liber in natura,cu plimbari in care sa surprind mugurii primavaratici, verdele intens al ierbii pe care inca se pastreaza picaturi de roua, ruginiul frunzelor de toamna si bogatia linistii gasite in razele soarelui si in multitudinea de culori.
bicla
Imi place orasul atunci cand ceata inca il invaluie protectiv, cand discul rosiatic de soare tarziu abia se zareste in cenusiul atotcuprinzator, cand frunze cad lovite de vantul rece si nemilos care le poarta in departare, cand trandafiri uscati de bruma metalica zambesc amar gandind la veri insorite. Si imi mai place si atunci cand luminile devin din ce in ce mai pronuntate, cand usi se deschid usor, cand din patiseriile de la tot pasul vine mirosul ademenitor de cornuri aburinde si covrigi, cand se simte viata, forfota, activitatea!

Si da, vreau sa descopar toate acestea de pe bicicleta mea iar acum pot pentru ca …veste buna: se fac piste pentru biciclisti in Craiova! O actiune pentru noi, pentru cei care iubim bicicletele!
Sondaj-Biciclisti-Craiova
Pistele stradale sunt in pregatire, biciclisti sa fie, tocmai de aceea te invit la un sondaj lansat de JCI Craiova

Vrei sa ne plimbam impreuna?

Lasă un răspuns

