Fluturi si copii

Iubesc fluturii! Cu totii iubim fluturii!

Va amintiti cand eram mici,vara,desculti si zambitori, cu hainele murdare si agatate in gard? cand alergam pe pamantul ars de soare, prin praf si arsita, cand radeam si nu stiam de ce, cand totul era minunat de imperfect, cand fiecare clipa era o bucurie si cand fericirea era masurata in cati fluturi prindem?
butterfly
Acesta este unul din episoadele copilariei mele, cu mine si fratele meu in rolurile principale, doi copii zglobii alergand dupa fluturi, desculti si entuziasmati, cu o plasa agatata de un bat in mana, incercand sa capturam aceste minunate fiinte care sunt fluturii!

Acum ceva timp, am primit o bratara care avea un mic fluturas ca accesoriu si, curioasa ca de obicei, m-am intrebat care este semnificatia lui, caci eu cred ca nimic nu e intamplator. Apoi, o lunga perioada de timp,in viata mea s-a petrecut ceva cel putin neobisnuit.. am gasit fluturi peste tot, vedeam haine cu fluturi, poze cu fluturi, cercei, desenam involuntar fluturi 😀

Si atunci mi-am dat seama, nu era vorba de fluturi ci de semnificatia lor pentru mine!

Libertate, gingasie, frumusete, copilarie, putere, capacitatea de a putea ajunge oriunde isi doresc (daca au grija sa supravietuiasca mai intai!)…. astfel am descoperit ca ma identificam foarte bine cu fluturasul si l-am ales ca un simbol al meu sau tinand cont de intamplari, el m-a ales pe mine. 🙂

Cu totii avem un simbol, un obiect sau o fiinta care ne reprezinta!

Al tau care este? Cu ce te identifici? ce anume te face sa spui:parca as fii eu? Ia acel obiect, analizeaza-l bine, „intoarce-l” pe toate partile, cum se spune, si observa ce anume te face sa te identifici cu el, ce calitati are, ce parti care ar mai putea fii imbunatatite, la ce este util si cum ii poate ajuta pe ceilalti! 🙂

O zi superba in continuare si BeHappy! ❤

Lasă un comentariu