Te lovesc pentru ca ma doare

De ce lovesc? De ce urasc? De ce ma uit in oglinda si stiu ca ceea ce vad nu sunt eu? De ce ii ranesc pe cei pe care imi doresc sa-i vad zambind? De ce ma simt singura cand sunt inconjurata de multime si de ce plec cand de fapt vreau sa raman? De ce ma uit la tine si ma doare atata intelegere?
De ce cand vreau sa gasesc, nu pot? De ce atatea lacrimi care nu curg niciodata si de ce atata indiferenta din partea lor?
De ce privirile de dispret cand ma vad? De ce ignoranta? De ce plangerile? De ce tipetele? De ce noi? De ce eu?! De ce viata?
ochi

Ei bine draga mea, acestor intrebari numai tu le poti gasi raspunsuri; unele care sa conteze pentru tine, sa te ajute sa intelegi ceea ce vrei sa intelegi si care sa-ti creeze un suport.
Cat despre lovit…asa cum nu te poti lovi pe tine insati, incepi sa-ti manifesti dorinta la exterior. Si in acelasi timp iti creezi si o falsa impresie ca esti puternica. Ii lovesti pe cei slabi pentru ca si tu esti lovita de altii. Cum ar fi daca te-ai purta cu ceilalti asa cum vrei sa se poarte si lumea cu tine?
Eu doar te pot intreba la randul meu: De ce? De ce sa-i ascult? si de ce sa raman legata? Prizoniera in propria colivie? Este ca si cum un fierar ar face o cusca din care nu se poate iesi si in care ar fi tintuit el insusi apoi, fara scapare. Tu hotarasti modul in care decurge relatia. Tu esti creatoarea experientei si ea dureaza atat cat tu o lasi sa dureze!
Si pana la urma, de ce ai vrea sa raspunzi? Sa gasesti? Sa aflii? De ce vrei sa continui pe un drum plin de spini, care este un peisaj extraordinar si perfect daca vrei sa-ti zgarii sufletul si sa lasi o urma din tine, o poveste scrisa cu sangele tau, si total nepotrivit daca vrei linistea. Alege!

Sunt atatia carora vreau sa le multumesc. Care au stat acolo chiar cand i-am indepartat, care s-au intors mereu, chiar cand le-am spus mai finut, sau mai putin finut sa plece si sa inchida si usa.

Si ei continua sa se intoarca pana cand amandoi invatati ceva, pana descoperiti ceva, pana cand deschideti usa aia cu totul si pana construiti impreuna o treapta pe care veti urca. Pentru ca amandoi aveti nevoie de asta. De cineva care sa va ajute sa construiti si care sa va ajute sa urcati.

Cauta raspunsuri pentru ceea ce rezoneaza cu tine. si cauta-le la tine, nimeni nu-si poate da cu parerea despre ce ar putea functiona la tine. Doar tu stii!

Zambeste!Iubeste!Coloreaza! 🙂

Lasă un comentariu