A stii si a cunoaste

Cunoastem sau stim?
Caci de multe ori le facem sinonime cand de fapt ele nu sunt.
maini

”A cunoaste sufletul unui om inseamna a trece printr-o revolutie, pentru ca daca vrei sa cunosti sufletul unui om trebuie sa-l lasi si tu pe el sa ajunga la sufletul tau. Trebuie sa devi vulnerabil, deschis. E riscant. E riscant sa lasi pe cineva sa-ti ajunga la suflet, e periculos, pentru ca niciodata nu stii ce iti va face acel om odata ce va ajunge sa-ti cunoasca toate secretele, toate ascunzisurile.
De aici frica. De asta nu ne deschidem. Cunoastem pe cineva superficial si credem ca ne-am indragostit. Periferiile se intalnesc si noi credem ca noi ne-am intalnit.
Dar nu este deloc asa. Nu esti periferia ta. De fapt, periferia este granita unde sfarsesti, ea doar te inconjoara ca un gard. Periferia este locul unde sfarsesti tu si incepe lumea” spune Osho.
Iar ca sa treci de periferie, iti trebuie curaj. Un curaj nebun care te face sa mergi acolo nestiind ce vei descoperi, cat vei zambi sau cat vei plange, cum te vei vedea pe tine si pe celalalt, dezgoliti, expusi, fara un voal in spatele caruia sa va ascundeti, fara un zid de cuvinte mincinoase; aici simti, iar cand simti, nu poti minti. Nu te poti minti pe tine, nici pe el, pentru ca sunteti unu.

Eu nici macar pe mine nu ma cunosc, cum te-as putea cunoaste pe tine? Si, in plus, eu stiu despre tine atat cat ma lasi tu sa stiu si atat cat vreau eu sa vad, atat cat pot eu sa vad.
Aminteste-ti ca esentialul e invizibil pentru ochi, cu adevarat poti vedea doar cu inima!
Iti doresc o experienta minunata! Te imbratisez cu drag! ❤

Si… ne gasesti si pe Facebook

Lasă un comentariu